יום שני, 22 באוקטובר 2012

לגזור ולשמור - מוצרים שחייבים להכיר

המון זמן לא כתבתי על מוצרים שהתקבלו אצלי ולמען האמת הצטברו לי כמה מוצרים שחלקם בגדר Must Have והגיע הזמן לחלוק . חלק מהמוצרים נמצאים אצלי כבר המון זמן ולכן יכולתי להתנסות בהם בשקט ובשלווה ולראות מה דעתי עליהם . ומבלי לפטפט יותר מדי בפתיח , בואו נתחיל...



בושם Chloe Love

למותג קלואה , התוודעתי לפני המון זמן אבל איכשהו מצבור הבשמים במגירה שלי היה גדול עליי והחלטתי להמתין. 
הכל התהפך כשקיבלתי את קופסת גלוסיבוקס הראשונה שלי , שם חיכתה לי דוגמית  חביבה של Love Chloe , באותה התקופה גם טסתי לניו יורק ומקסיקו ובגלל שכל כך התאהבתי בריח , החלטתי לקחת את הדוגמית איתי . כל מקסיקו עמדה על הרגליים וקיבלתי המון מחמאות על הריח ולכן החלטתי לרכוש אותו בגודל מלא בניו יורק [עלה לי 75$] .

אני תמיד מציינת שאי אפשר להעביר ריח של בושם בכתב , אלא רק לחוות דעה אובייקטיבית על טיבו של הבושם אבל אני חושבת שזה אחד הבשמים היותר אלגנטיים ונעימים שקיימים אצלי שכן הוא לא כבד מדי , לא קליל מדי ולא מתוק מדי - משהו בטווח של בין יוקרה ליום יום מה שמבחינתי אומר שהקלף הזה עבד אצלי בגדול.

מעבר לניחוח , לעיצוב של הבושם יש משמעות גדולה בד"כ עבור מי שרוכשת בושם יוקרתי , טוב ככל שיהיה אני לא אוהבת שהבשמים במגירה שלי נראים מצועצעים מדי , צבעוניים מדי ומוזרים מדי. האריזה של כל בשמי קלואה למעט ה"לאב" מאופיינת בבקבוק מלבני קלאסי , מאוד מזכיר עיצוב וינטאג' שחרוט עליו שם המותג והוא מעוטר בסרט נאה . יותר מזה לא יכולתי לבקש . אלגנטיות לשמה.

בימים אלו חוגגת קלואה 60 שנות פעילות אופנה ו-3 שנות הצלחה של מותגי הבישום שלהם . במבחר תמצאו עוד 3 בשמים חוץ מ-Love Chloe , מה שנותן לכן מבחר רב לרחרח ולהתענג עליו . אז חוץ מלומר לכן ללכת להריח , תאלצו להאמין לי שהבושם באמת אחד הממכרים.




קרם יום וסרום של קרליין מסדרת Cellegene 




לא מזמן קרליין השיקו ליין טיפוח "יוקרתי" ממה שהעין רגילה לראות בד"כ שמכילה מרכיב Phytocelltec , המעודד את תאי הגזע באפידרמיס לפעול במשך זמן רב יותר על מנת לשמור על מראה צעיר . עד כאן דבר היצרן.


לא אלאה אתכן בעניין מרכיבים  עיקריים ושאר דברים שפחות מעניינים את הקוראות. בשורה התחתונה מדובר על סרום מצוין וקרם מצוין שעושים עבודה טובה על העור , מלחחים אותו בצורה נעימה [במיוחד הסרום] ומותירים עור חלק ונעים למגע . הריח למי שאוהבת ריחות נעימים - עדין ונעים לאף.



אני פחות אוהבת שמבטיחים ניסים ונפלאות בקרמים , כי כולנו צעירות ומבוגרות כאחד יודעות שאין נוסחאות פלא . אם את בת 60 , לא תקבלי בין רגע עור של בת 22 - במקרה הטוב תקבלי אפקט מתיחה קל שנוצר מחומרים כאלו ואחרים והוא זמני עד מאוד ובמקרה "הפחות טוב" , לחות מתמדת . זו הסיבה שקרמים של מאות ואלפי שקלים לא מדברים אליי , מספיק לי את אלה שעושים את העבודה שאותה הם צריכים לעשות והקרמים של קרליין עומדים בקטוגריה הזו בכבוד.

האריזה שבחרו בה בקרליין מאוד נחמדה , גדולה ומאסיבית [הקרטון] ואריזת הפלסטיק נאה אף היא . קצת שינוי מהאריזות המשמימות שהיו עד כה מה שמשווה להן מראה יוקרתי ונעים לעין ומאוד "חללי" מצד אחד ואלגנטי מצד שני.

בסה"כ סדרה טובה שכיף להסתכל עליה והיה לי נעים לנסות אותה . מצאתי את עצמי משתמשת בה יום יום ועד כה אני די מרוצה בסה"כ מהמטרה לה ייעדתי אותה - לחות טובה . נקודה. היא עושה את עבודה נאמנה ולמי שחובבת סרומים , אני ממליצה בחום להתנסות בסרום הנעים הזה . לא מאכזב.

כמה ?

קרם יום SPF 22  בכמות של 50 מ"ל - 249.99 ש"ח [לפני מבצעים והנחות]
סרום  בכמות של 30 מ"ל - 269.99 ש"ח [לפני מבצעים והנחות ]




גרנייה BB Cream Oil Free 




אחד ה-מוצרים המדוברים של השנה הם קרמי ה-BB המפורסמים שקיימים בשלל צורות , חברות וגוונים ברחבי העולם. הדבר הזה החל כתופעה שכעת משתלטת בכל מקום על כל חברת קוסמטיקה / טיפוח באשר היא . אחד ה-BB הראשונים שניסיתי והתאהבתי בהם היו ה-BB של גרנייה בגרסתם המקורית . אני מאוד אהבתי אותם והייתי סקפטית מאוד לגבי השימוש בהם בתקופת הקיץ , אבל לשמחתי גם בתקופת הקיץ לא הפסקתי להשתמש במוצר שלי והעדפתי אותו על פני מייקאפ בצורה מובהקת . 

הבעיה היחידה היתה ההברקה המהירה למי שיש לה עור מעורב -שמן , שכן לא תמיד כל מוצר שכזה מתאים לכל סוגי העור ולכן מה רבה היתה שמחתי ששמעתי שעומד לצאת בארץ קרם ה-BB לעור מעורב/שמן , BB שהוא פשוט נטול שומן. 

אז אצתי רצתי למלאכה וניסיתי אותו ואני מ-א-ו-ה-ב-ת! 



לפני השימוש קראתי הרבה ביקורות חלוקות על המוצר . חלק היללו וחלק קטלו. אני לא מצאתי אף סיבה לקטול אותו שכן הוא מוצר מצוין לעור הפנים שלי . הגוון [Light] מתאים לי כרגע בצורה מושלמת ומכיון שהוא נטול שומן לא הרגשתי אפילו צורך בפודרה שכן הוא נתן לי באופן מיידי מראה מאט בניגוד ל-BB המקורי של גרנייה שהוא יותר קרמי ולכן נראה בתחילה מבריק יותר ומצריך פידור . הבקבוק שונה והוא כעת ארוך ובעל פיה ארוכה וצרה שחוסכת בחומר בניגוד לגרסה המקורית והוא גם יותר נוח לשימוש .

השתמשתי במברשת ה-expert  של ריל טכניקס שנתנה לי מראה אחיד ויפה אך באותה מידה אפשר להשתמש בידיים [כך אני משתמשת בגרסה מס' 1 של גרנייה שמכיון שהיא קרמית מדי אני לא אוהבת להשתמש במברשת איתה] או בכל מברשת צפופה דו-פייברית אחרת. 

פלוס נוסף שראוי לציון במיוחד בארצנו שטופת השמש [כן גם בחורף] הוא שהתכשיר מכיל SPF20 שזה מצוין מבחינתי כשמשתמשת. בקיצור - הצלחה!

כמה ?

139.99 ש"ח ל-40 מ"ל . ועכשיו בחודש אוקטובר , ניתן להשיג במחיר מבצע ב-69.99 ש"ח , מחיר הוגן לטעמי.




לק של OPI מקולקציית גרמניה ולק אדום שחייבים בתיק 




הלקים של OPI הם שם דבר לכל חובבות הלקים באשר הם ומי שיודעת להעריך איכות , יודעת ש-OPI היא חברה שמחזיקה בליין איכותי ביותר ומוציאה קולקציות מצויינות מדי תקופה . אחת הקולקציות המדוברות לאחרונה היתה קולקציית גרמניה שהפתיעה במגוון הצבעים הרחב והפכה להצלחה די גדולה בקרב חובבות הלקים . הקולקצייה מאפויינת בקשת גוונים רחבה ועליזה מצד אחד וסולידית מצד  שני , כך שהמעזות ימצאו את עצמן וגם הבחורות הסולידיות יותר .
אני קיבלתי להתנסות את צבע הקרם הורדרד והסולידי My Very First Knockwurst , גוון קרמי נעים וחלק שמתאים למראה יומיומי וטבעי , גוון רב עונתי דווקא ומאוד שונה בנוף הסגולים , הצהובים , השחורים והבורדו שיצאו בקולקציה ומותאמים באופן ברור יותר לסתיו-חורף 2013 .



עוד לק שהפך כבר ל-cult בחברת OPI והוא אחד הנמכרים והיפים שיש לי במגירה הוא Big Apple Red , הלק המפורסם והנמכר ביותר בחברת OPI . לק אדום קלאסי , לא עז מדי ולא חיוור מדי שמתואר בצורה מושלמת בשם שלו - תפוח אדום.
הלק שנבחר ע"י מגזין Allure הנחשב כלק הנחשב והנחשק יותר בקטגוריית האדומים , נבחר זו השנה הרביעית כלק האדום המוצלח ביותר מאז השקתו ב-2006 . מה יש לומר עליו ? ככל הלקים של OPI מדובר על הצלחה בתחום האדומים , הוא הלק השני שלי במגירה באותו הגוון [את הראשון רכשתי בעצמי די מזמן] ואני מאוד אוהבת אותו בכל עונה .



כמה ?

65 ש"ח לבקבוק ברשת נייל סטודיו ובמכונים מקצועיים.




קרליין : מראה סתיו חורף 2012-2013  - Urban Night 



לקראת הסתיו והחורף [שבתקווה יבואו עלינו לטובה כבר בקרוב] משיקה קרליין את מראה ה-Urban Night המאופיין בסקאלת החומים השונים. בין המוצרים אפשר לראות 2 צלליות מונו מצויינות לעיניים בגווני Nude 05 ו- Makiato 02

מסקרה מסדרת La Diva בגוון שחור , שפתון Color Code בגוון שוקולדי 10B ולק בגוון שוקו נעים העונה לשם [איך לא] Hot Chocolate ומספרו 379 .

את הלוק הכללי אהבתי עד למעט השפתון החום , כיון שאני לא חובבת שפתונים חומים [ואמנם אני מהממת מספיק אבל לא מהממת כמו הדוגמנית בתמונה , tough world  LOL] .

הפייבוריטים שלי מהלוק המוצג ובהכרח בסדר הזה היו המסקרה , הצלליות והלק.

עד היום לא יצא לי להשתמש במסקרה מהסדרה הזו של La Diva אבל אם אתן אוהבות כמוני מראה דרמטי בריסים , זו המסקרה ! נותנת נפח , מרימה ופורשת את הריסים כמו מניפה . מבחינתי קיבלה ציון 10 ולו רק על ביצוע מפתיע ביותר ומאז שקיבלתי אותה אני נהנית להשתמש בעיקר בה .

את שתי צלליות המונו שצורפו אני כבר מכירה מהסדרה המלאה והן מצויינות ופיגמנטיות מאוד [ובכלל כל הסדרה עצמה] ואפשר לשחק איתן בצורה מעולה . הרבה מהצלליות של קרליין מתאימות לסתיו-חורף בעיניי ויכולות לתת מענה מצוין למי שחפשת מעושן ביום גשום אפרורי וכבד.

ולסיום סיומת - לק בגוון שוקו חם , כזה שיושבים איתו בפריז בגשם . מאוד אוהבת את הפורמולות ואת הבקבוק החדש של קרליין שעליהם כבר כתבתי בעבר. כל מה שנותר זה רק לבחור ולהתמרח.

כמה ?

צלליות מונו - 74.99 ש"ח
שפתון קולור קוד - 99.99 ש"ח
לק - 34.99 ש"ח 

*כל המחירים לפני מבצעים והנחות*


אז איזה מוצר הייתן מאמצות לעצמכן מהרשימה שהצגתי ? מה המוצרים האהובים עליכן לאחרונה ? שתפו!


שלכם ,


14 תגובות:

  1. המסקרה הפתיעה אותי עד מאוד והתחלתי להשתמש בה אחרי שקברתי את סמפצ'ואס. בהחלט ריסים דרמטיים ולא נמרחת!
    דווקא לבושם לא כל כך התחברתי. נחמד אבל לא מעבר. וזה רק אומר שעל טעם וריח...

    השבמחק
  2. גם אני הכרתי את ה- Chloe love דרך הגלוסיבוקס, בושם מדהים לדעתי, 
    אהבתי אותו מאוד ובזכותו גם ניסיתי את הEau de chloe שאת הבקבוק השני שלו קניתי לפני שבועיים. 

    השבמחק
  3. הבושם של קלואה מאד מיוחד לטעמי, יש בו שילוב ריחות שבהחלט אפשר לומר עליו שהוא ייחודי ו"יוקרתי" ולא ניחוח המוני שיש כמוהו להרבה בשמים אחרים בשוק.
    אני מאד אוהבת את -BB של גרנייה! בהחלט גרסה משופרת ל-BB הקודם שלהם ומתאים יותר לסוג העור שלי.
    צלליות המונו של קרליין מעולות. את המסקרה הזו טרם ניסיתי וגם שפתון חום זה לא כ"כ לטעמי..

    השבמחק
  4. Lace and Chiffon - בלוג אופנה22 באוקטובר 2012 בשעה 12:21

    הגוון הקרמי של הלק נראה נפלא!


    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
  5. בדיוק לפני שבוע קניתי לראשונה את קרם ה-BB של גרנייה (בעקבות ההמלצה הקודמת שלך) לעור מעורב ובנתיים אני די מחבבת אותו. אבל גיליתי שהוא כן מצריך קצת פידור (לפחות על העור שלי), ולמרות שהוא מתחיל מאט, אחרי כמה שעות הברק חוזר (אבל המראה החלק נשאר). אגב, אני גרה באיטליה וקניתי אותו כאן בפארם במחיר סמלי ביותר של 8 יורו (בערך 40 ש"ח) ללא הנחה. מעניין למה בישראל הוא כל כך יקר...

    השבמחק
  6. אני מסכימה איתך לגבי המראה החלק , הוא נותן לוק חלק ויפה כמו של מייקאפ. אני לא הרגשתי איתו צורך בפידור , אולי זה בגלל העונות המתחלפות כאן . אני גם חושבת שזה עניין מאוד אישי , יש כאלו שמבריקות אחרי 3 שעות ויש אחרי 8 , נורא תלוי בהפרשת השומן מהעור . 
    נשמע לי כיף לגור באיטליה  :) ולגבי המחירים , אני גם קטונתי מלהבין את התמחור ההזוי של המוצרים בארץ ולכן אני פונה לרשת , שם זה עולה לי הרבה יותר זול ולרוב יש משלוחים חינם. 

    השבמחק
  7. מסכימה איתך , זה בושם שאני ממש ממש אוהבת. הוא מאוד לא המוני , זול , מתקתק אלא מאוד מתיישב אלגנטי [לפחות עליי] . ה-BB של גרנייה מעולה ולדעתי כל בנות העור המעורב יהנו ממנו עד מאוד !
    ממליצה לך לנסות את המסקרה המצויינת הזו , היא נכנסה לפייבוריטים שלי :) ו...כן , שפתון חום גם לא לטעמי.

    השבמחק
  8. :) בקבוק שני של Eua de chloe ? 
    זה משפט שדורש רחרוח מצידי ויפה שעה קודם! 

    השבמחק
  9. המסקרה הזו היתה מאוד מפתיעה ובאמת שלא היו לי ציפיות . 
    כמו שאמרתי , ריחות זה עניין מאוד אישי - מה שמריח מצוין עליי לאו דווקא יכול להריח טוב עלייך ולהיפך . אני מאוד מאוד אוהבת אותו . 

    השבמחק
  10. פוסט נפלא!!! תודה על השיתוף :)

    השבמחק
  11. Yifatiii השאיר תגובה חדשה על הרשומה שלך "לגזור ולשמור - מוצרים שחייבים להכיר": 

    פוסט נפלא!!! תודה על השיתוף :) 

    השבמחק
  12. לא מרגישה בשלב זה של החיים שאני צריכה סרום אבל מסכימה איתך שהאריזה שלהם נראית מצוין ועושה חשק
    לפני שנתיים כתבת כאן בבלוג על קרם עיניים (ושפתיים?) של קרליין ועם התשבוחות הייתי חייבת לבדוק אותו וחייבת לציין שאהבתי אותו מאוד!
    מאז אני נוטה לתת קצת יותר קרדיט למוצרים שלהם וכמובן שמאז עברו הרבה מאוד מים בנחל

    אחרי הבאז הראשוני על ה BB של גרנייה שגם גרם לי לרכוש אותו לא היתה לי כבר סבלנות לגל הבאזי השני עם המוצר לעור מעורב/שמן שדווקא הוא היה צריך להתאים לי יותר..
    אם יום אחד הוא יפול לידי, אנסה אותו. איכשהו אני נשארת סקפטית.

    לא נפלתי מקולקציית גרמניה של OPI למרות שמאוד רציתי להתלהב ממנה..
    לא התחברתי לפסטלי הבהיר. אני גם לא אוהבת את המרקם של הלקים מהסוג הזה.
    הביג אפל רד לעומתו הוא קלאסיקה אמיתית. תמיד היה תמיד יהיה.

    קרליין כרגיל ממשיכים להפתיע. גם עבורי שפתון חום זה ביג נו-נו אבל לק חום דווקא מתחשק לי (ואין לי אחד כזה באוסף...)
    ומהצלליות של קרליין אני בהחלט רוצה לדגום.

    השבמחק
  13. הסרום בעיניי הוא פינוק , הוא ממש נעים לי על העור ויוצר מעין רכות כזו שהתחלתי להשתמש בו כמו מעין פריימר לפני איפור אם העור שלי קצת יבשושי כמו שהוא בדרך כלל בעונה הזו.

    ונכון , לפני שנתיים בערך כתבתי פה על קרם עיניים ושפתיים של קרליין והוא באמת מצוין , אני בכלל חושבת שהם עלו מדרגה באיכות ובטיב המוצרים לא רק מבחינת ניראות , כך שכדאי באמת לתת קצת קרדיט למוצרים שלהם.

    קרמי הביבי באמת מעולים , אין קשר לבאזז מסביבם. אני חושבת שהניסיון האישי שלי איתם היה מצוין ואת הנטול שומן אני ממש ממש אוהבת. אני מעדיפה אותו כרגע על מייקאפים.



    קולקציית גרמניה היתה ורסטילית , בגלל זה לדעתי היתה התלהבות מאוד גדולה ממנה. מכל קולקציה אני גוזרת את הלקים שאני אוהבת. הפעם ממש אהבתי את הקרם הזה ולא את השימרים. לא יזיק איזה לק שקט לסתיו.


    הלק שוקו מקסים , ובכלל באופן כללי קרליין משחקים אותה עם הקולקציות האחרונות [בעיקר הסמקים לטעמי] נוט טו סלף : הצללית הירוקה שלהם מהממת . חייבת אותה.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן